december 19, 2015

Klanten van Reputations

Klanten

Reputations is expert in reputatieopbouw van bedrijven en organisaties. We staren ons niet blind op één sector: de mix aan klanten zorgt er voor dat er kruisbestuivingen komen en dat we voor al onze klanten een frisse kijk op de zaak kunnen bieden. De jarenlange ervaring van Joke en Frederik in diverse beleidsdomeinen zorgen ervoor dat wij voor elk bedrijf een grote meerwaarde kunnen betekenen. Hier vind je enkele referenties!

OP.RECHT.MECHELEN | Stadsfestival stad Mechelen 2016-2018

Reputations staat in voor de uitwerking van de marketing- en communicatiestrategie van het volgende Mechelse stadsfestival dat plaatsvindt tussen 2016 en 2018. De stad Mechelen ambiëert opnieuw een evenement met nationale en internationale uitstraling en doet daarom beroep op de expertise van ons bureau. Een doordachte keuze: Frederik was namelijk tussen 2006 en 2010 communicatiecoördinator van de evenementenorganisatie van de stad en was een van de stuwende krachten achter het topevenement Stadsvisioenen in 2009.

Closer/dichterbij | 11-daags festival Zuiderpershuis Antwerpen

Reputations werkte de volledige marketing- en communicatiecampagne van dit festival uit. We produceerden het campagnebeeld en alle offline dragers, creëerden samen met Mediamixer verschillende videospots, werkten vijf perscampagnes uit, onderhielden de social mediakanalen en verzorgden de nieuwsbrieven van het festival.

> meer info op www.closerdichterbij.be
> meer info op www.reputations.be/events
> meer info op www.reputations.be/persberichten

Brouwerij The Musketeers

Brouwerij The Musketeers is in België een van de subtoppers van bierproducenten. Deze Gentse brouwerij produceert een reeks Troubadourbieren en lanceerde het afgelopen jaar het bier Antigoon, dat refereert naar de historische figuur uit Antwerpen. Reputations is het vaste marketing- en communicatiebureau van de brouwerij. We werkten voor hen een nieuwe marketing- en communicatiestrategie uit, zijn volop bezig met de rebranding van twee productlijnen en zijn verantwoordelijk voor alle online en offline communicatieacties in zowel binnen- als buitenland.

> meer info op www.themusketeers.be

Plan C & OVAM

Plan C, een organisatie in de schoot van OVAM die zich bezig houdt met circulaire economie, vroeg aan Reputations om de positionering en profilering van hun organisatie op punt te stellen. Aan de hand van enkele werksessies stelde Reputations een volledig uitgewerkte reputatiewijzer op met daarin

 een nieuwe profieltekst
 ankerwaarden, aspiratiewaarden, eigenwaarde
 een merkbelofte en de droom van de organisatie
• een geactualiseerde missie
 speerpunten voor de toekomst
• een nieuw organisatiemodel
 een nieuwe merkpersoonlijkheid en merkattitude
• een nieuwe pay-off

Op basis daarvan vroeg OVAM aan Reputations om een nieuw organisatiemodel en governancestructuur op poten te zetten voor de volledige werking rond circulaire economie, zowel intern als extern. Dat plan wordt begin 2016 volledig uitgerold binnen OVAM.

> meer info op www.plan-c.eu en www.ovam.be

Erasmushogeschool Brussel

Een van de departementen van de hogeschool leed studentenverlies aan andere hogescholen in Brussel en Gent. Reputations werd gevraagd om een nieuwe marketing- en communicatiestrategie uit te werken voor dit departement. Op basis van een grondige analyse stelde Reputations een nieuwe strategie voor, met concrete acties die pasten in de overkoepelende strategie van de Erasmushogeschool.

> meer info op www.erasmushogeschool.be

LensOnline

LensOnline is een van de snelst groeiende ecommercebedrijven van ons land. Het bedrijf, gevestigd in Antwerpen Noord, is actief in verschillende landen en is een van de marktleiders op vlak van contactlenzen in Europa. LensOnline doet beroep op Reputations voor haar interne communicatie, marktonderzoek en perscampagnes.

> meer info op www.lensonline.be
> meer info op www.reputations.be/persberichten