Antwerpse foodie bezorgt met Lekkerlunchen.be lunch op het werk

Lekkerlunchen.beFood delivery is hot, en dat weet ondernemer Jaco van Rijswijk als geen ander. Naast de uitbating van brasserie Monico Meir startte hij met een nieuw delivery concept: LekkerLunchen.be. Met LekkerLunchen.be mikt hij vooral op werknemers van winkels en bedrijven op en rond de Meir in Antwerpen.

Uit onderzoek blijkt dat heel wat Antwerpse werknemers op hun werk lunchen omdat ze weinig tijd hebben. Vaak gaan ze nog wel eten kopen in de directe omgeving. Positief nieuws dus voor Jaco, die het zijn klanten makkelijker kan maken door de lunch op het werk te leveren.

De kaart van LekkerLunchen.be is niet te vergelijken met die van de standaard broodjeszaak. Kwaliteit en vernieuwing zijn hier sleutelwoorden. Zin in een snelle hap? Ga dan voor een broodje met een huisgemaakte spread of een warme panini. Wie iets meer tijd heeft, kan kiezen voor een burger, spaghetti of de Vlaamse all-time-favourite stoofvlees met frietjes.

Om de uitbreiding van brasserie met een deliveryservice te maken, schakelde Jaco het team van Reputations in. Wij werkten de marketing- en communcatiestrategie uit zodat Lekkerlunchen.be vanaf dag 1 er staat. Grafisch bureau ssnn werkte de huisstijl uit, webdeveloper Bjorn Aerts creëerde het webplatform. Een publireportage en een artikel in Beleef Antwerpen zetten de nieuwe zaak van bij de start nog meer in de kijker.

Wie zelf ook eens wil proeven van het aanbod van LekkerLunchen.be surft gewoon naar de website van Lekkerlunchen.be en plaatst daar zijn bestelling: gezond snel besteld!

Facebooktwitterlinkedinmail