december 2, 2015

Uitwerken van een communicatiecampagne

storytelling

De juiste boodschap brengen, voor het juiste publiek, op de juiste plaats en op het juiste moment. Een goede communicatiecampagne of -actie vertrekt altijd van een sterke inhoud en vertaalt die in alle vormen die je kan bedenken: een folder, een website, een nieuwsbrief, social media, een persactie, een videospot, een infographic, advertising… Dat is wat wij voor jouw bedrijf of organisatie doen: het creëren van verhalen die vurig zijn en jouw visie en strategie uitdragen naar jouw doelgroepen. We bouwen je reputatie van binnen naar buiten op.

We werken communicatiecampagnes en -acties uit van A tot Z en van Z tot A. Dat betekent dat we niet stoppen als de actie is uitgewerkt. Van zodra een campagne loopt, monitoren we het verloop en sturen onmiddellijk bij om ze nog succesvoller te maken. Daarom leggen we zelf erg de nadruk op het meten van acties: enkel zo kan jij als klant alles goed mee opvolgen en kunnen wij onze meerwaarde zwart op wit aantonen.

Wat mag je verwachten van een communicatiecampagne?

• Conceptontwikkeling & creatieve uitwerking van een communicatiecampagne of -actie in woord en beeld
• Bepaling van doelgroepen en kanalen
• Technische implementatie (webontwikkeling, grafische uitwerking, copywriting, social media management…)
• Mediaplanning
• Tussentijdse rapportage en bijsturing

Wat na je
communicatie-
campagne?

Op basis van de resultaten van je actie of campagne kan je je marketing- en communicatieplan verder verfijnen en een nieuwe actie uitwerken.

Meer informatie?

Vul hieronder het formulier in en wij contacteren je voor vrijblijvende informatie.