Het is al weken een agendapunt in het buurtcomité: onze straat is en zal de gezelligste straat zijn van de hele wijk, ook met kerst. Samen met je buren ben je al weken kerstwafels aan het bakken voor de Warmste Week. Een perfect alibi om in november al een warme sfeer in je huis te creëren en de versiering boven te halen. En daar doet de hele familie aan mee: gezelligheid zit immers in de genen. De bomma maakt met haar hobbyclub elk jaar massaal veel kerstversieringen. Nonkel André stuurt vanuit Mexico elk jaar de mooiste en grootste kerstmannen op. Ondertussen is de kerstversiering een uit de hand gelopen hobby geworden en uitgedraaid op een wedstrijd met de buren: wie krijgt een tien voor gezelligheid? De winnaar mag alvast de schoonste Kerstman van nonkel André als wisselbeker een jaartje houden.
Voor het bepalen van een merkpersoonlijkheid gebruiken we bij Reputations de 12 archetypes van Jung. Volgens dit model ben jij een GROEPSMENS. Meer weten?
Share on:
Jij bent het
“Iedereen moet kunnen meegenieten, toch?”
type.
De Groepsmens.
Het is al weken een agendapunt in het buurtcomité: onze straat is en zal de gezelligste straat zijn van de hele wijk, ook met kerst. Samen met je buren ben je al weken kerstwafels aan het bakken voor de Warmste Week. Een perfect alibi om in november al een warme sfeer in je huis te creëren en de versiering boven te halen. En daar doet de hele familie aan mee: gezelligheid zit immers in de genen. De bomma maakt met haar hobbyclub elk jaar massaal veel kerstversieringen. Nonkel André stuurt vanuit Mexico elk jaar de mooiste en grootste kerstmannen op. Ondertussen is de kerstversiering een uit de hand gelopen hobby geworden en uitgedraaid op een wedstrijd met de buren: wie krijgt een tien voor gezelligheid? De winnaar mag alvast de schoonste Kerstman van nonkel André als wisselbeker een jaartje houden.
Voor het bepalen van een merkpersoonlijkheid gebruiken we bij Reputations de 12 archetypes van Jung. Volgens dit model ben jij een GROEPSMENS. Meer weten?