fbpx

Een duidelijk imago hebben betekent echter nog niet dat je ook een goede reputatie hebt. Een imago is een algemeen beeld dat mensen van jou hebben, zonder dat ze een echte relatie met je moeten hebben. Een imago zegt weinig over jouw echte kwaliteiten of wat je aan je klanten of belanghebbenden als meerwaarde kan bieden.

 

Een reputatie ontstaat door echte ervaringen van je klanten. Waar sta je als ondernemer voor? Maak je waar wat je je klanten belooft? Hoe kom je over als je onder vuur komt te liggen? Om een goede, duurzame reputatie te kunnen opbouwen, moet je geloofwaardig zijn. Je belanghebbenden moeten vertrouwen in je hebben, ook al is het niet altijd een positieve boodschap die je kan verspreiden. Hoe bewuster je van jezelf bent, hoe beter dat je kan inspelen op al die dingen.

Doe de gratis reputatiescan.

Vul de gratis reputatiescan in en je krijgt van ons – geheel gratis en vrijblijvend – een analyse van waar je vandaag staat.