fbpx

Grootschalig onderzoek perceptie Universiteit Antwerpen

Neem deel aan het grootschalige onderzoek naar de perceptie van Universiteit Antwerpen.

Reputations voert in opdracht van Universiteit Antwerpen een grootschalig onderzoek uit naar de perceptie van de universiteit. UAntwerpen wil graag weten wat mensen denken over de universiteit, ongeacht welke relatie ze hebben met de instelling. Op basis hiervan wordt de strategie van UAntwerpen verder verfijnd. 

reputations klanten clients vlir

Studenten, medewerkers, alumni, partners of mensen die helemaal geen relatie met Universiteit Antwerpen hebben: iedereen is welkom om deel te nemen aan het grootschalige perceptieonderzoek van de universiteit. Aan de hand van een reeks stellingen gaat Reputations op zoek naar de perceptie die mensen hebben van UAntwerpen.

Deelnemen aan het onderzoek kan tot 13 april 2020. Alle antwoorden worden anoniem verwerkt. Wie deelneemt, maakt bovendien kans op één van de vier iPads die onder de deelnemers verloot worden.

Metrisch verklarend onderzoek

Deze kwantitatieve bevraging is een typisch voorbeeld van metrisch verklarend marktonderzoek waar Reputations in gespecialiseerd is en bekend voor staat. Deze vorm van marktonderzoek is uitermate geschikt om merkreputaties in kaart te brengen. Op basis van de resultaten krijgt een organisatie een 360°-zicht op de betekenis van haar merk bij al haar stakeholders. Essentieel om vervolgens mee aan de slag te gaan en te sturen in de merkpositionering en merkprofilering.

Vragen over dit onderzoek?

Frederik Picard | Onderzoeker

+32 496 62 06 94
frederik@reputations.be