fbpx

GreenKit.

Wie zwanger is, wordt overladen met staaltjes en kortingsbonnen van de grote merken. Fijn. Alleen zijn de ecologische producten uit hun gamma op één hand te tellen. Voor de aanstaande moeders die bewust kiezen voor duurzame aankopen, is het een heuse zoektocht. Daar brengt GreenKit verandering in. Bewuste aanstaande moeders krijgen via hun vroedvrouw een ontdekkingsdoos met ecologische stalen van producten voor baby en mama. Saar Vangeel, oprichter van GreenKit, vroeg aan Reputations om haar merk te creëren en haar lancering te begeleiden. Voor een nieuw bedrijf is het niet eenvoudig om media-aandacht te krijgen, maar wel belangrijk. Zeker voor een product als GreenKit: want hoe meer airplay, hoe meer interesse van duurzame bedrijven om deel uit te maken van de groene ontdekkingsdoos! We creëerden de merknaam GreenKit en pakten de lancering gefaseerd aan: we startten met een persbericht waarin we de komst van GreenKit aankondigden: wat is Greenkit, waarom en wanneer komt het op de markt? We zochten naar specifieke bloggers, vrouwenbladen en lokale pers. Vervolgens prikten we een bwaarbij enkele aanstaande moeders de allereerste GreenKit-doos in ontvangst namen. GreenKit werd nationaal goed opgepikt in de pers. En zo werden Saar en GreenKit gelanceerd!