fbpx

Oxypoint.

Oxypoint is een jong Belgisch bedrijf, gespecialiseerd in de ontwikkeling van comfortabele zuurstoftherapie in ziekenhuizen. We werkten voor Oxypoint een Reputatiewijzer uit die ervoor zorgt dat Oxypoint zich scherper kan profileren in de medische sector. Deze nieuwe merkstrategie kreeg ook vertaling in een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en website. Hiervoor maakten wij de briefing op.

 

Om de uitbreiding naar de Europese markt te ondersteunen werkten we een workshop met een origineel beloningssysteem uit voor de salesteams. Deze workshops zijn uniek in de medische sector en werden erg positief onthaald door het ziekenhuispersoneel. We bereidden het salesteam voor op alle mogelijke vragen met duidelijke argumenten en tegenargumenten van diverse decisionmakers in een ziekenhuis (van verpleging tot financieel directeur).

 

Omdat Oxypoint nieuw in de Europese markt was, focusten we prioritair op de awarenessfase. Hiervoor bedachten we een grootschalige awarenesscampagne binnen en buiten de medische sector uit: het ‘WK Inademen’.