fbpx

Persberichten.

Om het Buurt in Bloei-project van district Antwerpen onder de aandacht te brengen, deden we een guerrilla-actie op 't Kiel. Stedelijke basisschool Creatopia maakte een groene speeltuin die doet dromen van een groener Kiel. Kinderen, ouders en buurtbewoners ontdekten hoe ze zélf mee kunnen zorgen voor meer groen in hun buurt. ...

All about marketing.

Het AIDA-model kan je toepassen op elke situatie waarin je iemand wil overtuigen. Het staat voor Awareness, Interest, Desire en... Action!...

Marketing Stats.

Duurzaam je merk tonen? De eerste stap is alvast makkelijk te nemen (en met heel wat voordelen!) Kraantjeswater is zo’n 120 keer goedkoper dan flessenwater. Daarnaast is het milieuvriendelijker. Logo erop en hup, klaar! Zie jij ook al een karaf of drinkbus met jouw logo voor de neus van een klant (of collega) schitteren? (bron: Voka)

Covid-19 schudde onze manier van leven grondig door elkaar. Limburgse bedrijven reageerden op die veranderde realiteit: zo’n 60% herzag zijn aanbod naar aanleiding van de lockdown. Daarnaast vond purpose marketing een tweede adem. Merken zochten massaal naar hoe ze een antwoord konden bieden op de uitdagingen in coronatijd (Bron: Idearte). Stilstaan bij je merkidentiteit betekent immers vooruitgaan!

Het was soms uit noodzaak (of was het toch pure shoppingdrang?), maar in de eerste 6 maanden van 2021 gaf de Belg 5,56 miljoen euro uit aan e-commerce. (bron: Retail Detail)