fbpx
Een goede merkreputatie is hard werken. Je moet elke dag mensen overtuigen van waar je voor staat en waar je voor gaat. Jouw boodschap moet voor je klanten betekenis hebben om hen te kunnen binden of overtuigen. Bij Reputations weten we hoe belangrijk dat voor jou is.

Wij vertellen wie je bent, wat je doet en vooral:
waarom je het doet.

Onze visie.

We bouwen een succesvolle merkreputatie uit op basis van een ijzersterke merkstrategie. Dat doen we door te zoeken naar de juiste merkpositionering, we geven betekenis aan jouw merk. Vervolgens gaan we de markt op en profileren we jouw merk. We zorgen dat jouw boodschap de juiste doelgroepen bereikt via de meest geschikte kanalen. Wij gaan daarbij nog een stap verder. Wij delen onze expertise en kennis met onze klanten zodat ook zij hun merkreputatie ook op lange termijn zelf kunnen versterken. We begeleiden hun medewerkers, we geven opleidingen en inspireren via onze publicaties.

Wij vertellen wie je bent, wat je doet en vooral:
waarom je het doet.

Onze visie.

We bouwen een succesvolle merkreputatie uit op basis van een ijzersterke merkstrategie. Dat doen we door te zoeken naar de juiste merkpositionering, we geven betekenis aan jouw merk. Vervolgens gaan we de markt op en profileren we jouw merk. We zorgen dat jouw boodschap de juiste doelgroepen bereikt via de meest geschikte kanalen. Wij gaan daarbij nog een stap verder. Wij delen onze expertise en kennis met onze klanten zodat ook zij hun merkreputatie ook op lange termijn zelf kunnen versterken. We begeleiden hun medewerkers, we geven opleidingen en inspireren via onze publicaties.

Wat ons anders maakt.

Reputaties vleugels geven.

Dat is onze ambitie. Of het nu gaat om het opbouwen, uitdragen, bijsturen of beschermen van je reputatie. Onze aanpak is anders dan de andere communicatiebureaus: we vertrekken steeds vanuit een sterke marketingstrategie. Pas dan creëren we gepaste campagnes en acties. De meeste bureaus slaan echter de eerste stap over. We zijn er van overtuigd dat je eerst ten gronde moet weten waar je voor staat en gaat, pas dan kan je dat vertalen en jezelf profileren in allerlei communicatiekanalen en acties. Vorm volgt dus visie.

Expertisedeling

We zijn open en betrokken. De kennis die we in huis hebben delen we graag met onze klanten. We willen hen op lange termijn zien groeien, zodat zij nadien ook zonder ons hun merkreputatie kunnen versterken. Daarom bieden we begeleiding aan van (nieuwe) marketing & communicatiemedewerkers. Onze opleidingen zijn op maat van onze klanten. Met onze publicaties willen blijven inspireren en informeren.

Value branding

We zien het creëren van maatschappelijke waardering als de meest duurzame vorm van reputatiemanagement. We bouwen reputaties op vanuit een sterk waardenverhaal. We geven betekenis aan een merk. Want het zijn waarden die mensen binden, raken en zorgen voor geloofwaardigheid.

Wat ons anders maakt.

Reputaties vleugels geven.

Dat is onze ambitie. Of het nu gaat om het opbouwen, uitdragen, bijsturen of beschermen van je merkreputatie. Onze aanpak is anders dan de andere communicatiebureaus: we vertrekken steeds vanuit een sterke marketingstrategie. Pas dan creëren we gepaste campagnes en acties. De meeste bureaus slaan echter de eerste stap over. We zijn er van overtuigd dat je eerst ten gronde moet weten waar je voor staat en gaat, pas dan kan je dat vertalen en jezelf profileren in allerlei communicatiekanalen en acties. Vorm volgt dus visie.

Expertisedeling

We zijn open en betrokken. De kennis die we in huis hebben delen we graag met onze klanten. We willen hen op lange termijn zien groeien, zodat zij nadien ook zonder ons hun merkreputatie kunnen versterken. Daarom bieden we begeleiding aan van (nieuwe) marketing & communicatiemedewerkers. Onze opleidingen zijn op maat van onze klanten. Met onze publicaties willen blijven inspireren en informeren.

Value branding

We zien het creëren van maatschappelijke waardering als de meest duurzame vorm van reputatiemanagement. We bouwen reputaties op vanuit een sterk waardenverhaal. We geven betekenis aan een merk.Want het zijn waarden die mensen binden, raken en zorgen voor geloofwaardigheid.

Wat ons anders maakt.

Reputatie vleugels geven.

Dat is onze ambitie. Of het nu gaat om het opbouwen, uitdragen, bijsturen of beschermen van je reputatie. Onze aanpak is anders dan de andere communicatiebureaus: we vertrekken steeds vanuit een sterke marketingstrategie. Pas dan creëren we gepaste campagnes en acties. De meeste bureaus slaan echter de eerste stap over. We zijn er van overtuigd dat je eerst ten gronde moet weten waar je voor staat en gaat, pas dan kan je dat vertalen en jezelf profileren in allerlei communicatiekanalen en acties. Vorm volgt dus visie.

 

Waardengedreven

We zien het creëren van maatschappelijke waardering als de meest duurzame vorm van reputatiemanagement. We bouwen reputaties op vanuit een sterk waardenverhaal. Want het zijn waarden die mensen binden, raken en zorgen voor geloofwaardigheid.

Onze werkwijze: op maat, eerlijk en doordacht.

We gaan grondig te werk: we luisteren écht, vragen door en doen dat in alle openheid. Vertrouwen is daarbij essentieel. We bieden klanten een houvast en begeleiden ze daar waar we een meerwaarde kunnen betekenen om hun merkreputatie te versterken. We werken op maat, duiken mee in in de sector om elke klant en organisatie te begrijpen. We timen onze uren en werken met een transparant uurtarief. We hebben geen schuif met kant-en-klare modellen en oplossingen. Door de jaren heen ontwikkelden en perfectioneerden we wel een eigen model in de vorm van een zogeheten ‘Reputatiewijzer’. Daarin vatten we op één A4 de strategie en profilering van ieder merk samen. Voor ons is dat de basis om sterke campagnes en kanalen te maken.

Voor sommige klanten werven we marketing-& communicatiemedewerkers aan en leiden we ze in huis op.

Onze werkwijze: op maat, eerlijk en doordacht.

We gaan grondig te werk: we luisteren écht, vragen door en doen dat in alle openheid. Vertrouwen is daarbij essentieel. We bieden klanten een houvast en begeleiden ze daar waar we een meerwaarde kunnen betekenen om hun merkreputatie te versterken. We werken op maat, duiken mee in in de sector om elke klant en organisatie te begrijpen. We timen onze uren en werken met een transparant uurtarief. We hebben geen schuif met kant-en-klare modellen en oplossingen. Door de jaren heen ontwikkelden en perfectioneerden we wel een eigen model in de vorm van een zogeheten ‘Reputatiewijzer’. Daarin vatten we op één A4 de strategie en profilering van ieder merk samen. Voor ons is dat de basis om sterke campagnes en kanalen te maken.

Voor sommige klanten werven we marketing-& communicatiemedewerkers aan en leiden we ze in huis op.

Onze waarden.

Openheid

Samenwerken betekent voor ons in alle openheid vragen kunnen stellen, zaken herformuleren en bijschaven tot alles voor iedereen helder is. Luisteren en doorvragen zit in ons DNA ingebakken. We delen ook graag onze kennis.

Vertrouwen

Reputaties opbouwen kan alleen maar als er een duurzame vertrouwensrelatie is. Vertrouwen tussen jou, ons en de netwerken die we al jaren onderhouden. Vertrouwen geeft een reputatie vleugels.

Betrokkenheid

Wij willen jouw wereld en jouw verhalen 100% kunnen begrijpen. Daarom willen wij één worden met jouw merk om het vervolgens te kunnen uitdragen.

Relevantie

We gaan voor relevante bijdragen die voor iedereen winstgevend zijn. Daarom puren we jouw verhaal uit, zodat we het belang ervan voor jouw doelgroepen maximaal kunnen benadrukken.

Waardering

Waardering creëren rond jouw bedrijf of organisatie is de meest duurzame vorm van reputatieopbouw. Door maatschappelijk verantwoord te communiceren willen we erkenning krijgen voor jouw merk en jouw verhaal.

Openheid

Samenwerken betekent voor ons in alle openheid vragen kunnen stellen, zaken herformuleren en bijschaven tot alles voor iedereen helder is. Luisteren en doorvragen zit in ons DNA ingebakken. We delen ook graag onze kennis.

Vertrouwen

Reputaties opbouwen kan alleen maar als er een duurzame vertrouwensrelatie is. Vertrouwen tussen jou, ons en de netwerken die we al jaren onderhouden. Vertrouwen geeft een reputatie vleugels.

Betrokkenheid

Wij willen jouw wereld en jouw verhalen 100% kunnen begrijpen. Daarom willen wij één worden met jouw merk om het vervolgens te kunnen uitdragen.

Relevantie

We gaan voor relevante bijdragen die voor iedereen winstgevend zijn. Daarom puren we jouw verhaal uit, zodat we het belang ervan voor jouw doelgroepen maximaal kunnen benadrukken.

Waardering

Waardering creëren rond jouw bedrijf of organisatie is de meest duurzame vorm van reputatieopbouw. Door maatschappelijk verantwoord te communiceren willen we erkenning krijgen voor jouw merk en jouw verhaal.

Ons team.

Joke Cortens op kantoor

Joke Cortens.

Met de juiste vragen zorgt Joke voor een ijzersterk verhaal.

Sarah Devis op kantoor

Sarah Devis.

Vindt plezier in stap voor
stap sterke merken
uitbouwen.

Reputations team Eva D'Hondt

Eva D’Hondt.

Eva’s dada? Strategieën
vertalen naar creatieve
acties.

Kristy Jacobs op kantoor

Kristy Jacobs.

Zet straffe strategieën om
naar een visueel en
webproof verhaal.

Frederik Picard op kantoor

Frederik Picard.

Marketingstrateeg die
houdt van merken
uitdenken.

Joke Cortens op kantoor

Joke Cortens.

Met de juiste vragen zorgt
Joke voor een ijzersterk en
wervend verhaal.

Sarah Devis op kantoor

Sarah Devis.

Vindt plezier in stap voor
stap sterke merken
uitbouwen.

Reputations team Eva D'Hondt

Eva D’Hondt.

Eva’s dada? Strategieën
vertalen naar creatieve
acties.

Kristy Jacobs op kantoor

Kristy Jacobs.

Zet straffe strategieën om
naar een visueel en
webproof verhaal.

Frederik Picard op kantoor

Frederik Picard.

Marketingstrateeg die
houdt van merken
uitdenken.