On- en offline advertising.

On- en offline
advertising.

reputations_Advertising

De juiste boodschap brengen, voor het juiste publiek, op de juiste plaats en op het juiste moment: het is een uitdaging die wij graag aangaan. We ontwikkelen niet alleen campagnes, we maken je mediaplan en kunnen ook je advertenties voor social media en Google opzetten. Het voordeel van digital advertising is de relatief lage kostprijs én de data die je verzamelt. Je kan perfect verantwoorden of je je advertentiebudget goed gespendeerd hebt. Dat is bijvoorbeeld veel moeilijker te meten bij een radiospot.

 

Wil je adverteren in magazines, kranten, radio of tv dan spreken we over veel hogere budgetten. Het kan wel een zeer effectieve manier zijn om je merkbekendheid te genereren. We werken voor offline mediaplanning samen met een vaste partner.

De juiste boodschap brengen, voor het juiste publiek, op de juiste plaats en op het juiste moment: het is een uitdaging die wij graag aangaan. We ontwikkelen niet alleen campagnes, we maken je mediaplan en kunnen ook je advertenties voor social media en Google opzetten. Het voordeel van digital advertising is de relatief lage kostprijs én de data die je verzamelt. Je kan perfect verantwoorden of je je advertentiebudget goed gespendeerd hebt. Dat is bijvoorbeeld veel moeilijker te meten bij een radiospot.

 

Wil je adverteren in magazines, kranten, radio of tv dan spreken we over veel hogere budgetten. Het kan wel een zeer effectieve manier zijn om je merkbekendheid te genereren. We werken voor offline mediaplanning samen met een vaste partner.

Wat mag je verwachten van ons?

Van zodra je Facebook, Instagram of LinkedIn-campagne loopt, monitoren we, sturen we bij en garanderen we een deftige rapportage.

Referenties.

Go Solid zorgt dat onbetaalde B2B-facturen snel en gemakkelijk betaald geraken. Bovendien gebeurt de inning van facturen voor de gebruiker van Go Solid kosteloos en op een integere manier. We maakten een campagne waarbij ondernemers getuigen over hun ervaringen met Go Solid (hoe hun onbetaalde facturen via Go Solid betaald raakten). Deze getuigenissen adverteerden we in twee golven via Google, Facebook en inmail via LinkedIn. Daarnaast bezorgden we ondernemers uit getargette sectoren eveneens een postmailing. In tussentijd sturen we uiteraard onze online campagne bij.

 

Na elke campagne maken we een uitgebreid rapport op met de resultaten.

Bij de invoering van de educatieve masters vroeg de VLIR ons om een website en campagne op te stellen. De campagne moest enerzijds studenten in spe informeren over de educatieve master en anderzijds hen overtuigen om in te schrijven.

 

We zetten een campagne op met korte geanimeerde beelden van jongeren met de slogan: laat de leraar in je los! Schrijf je in voor een educatieve master!

 

We adverteerden via Facebook, Instagram en Google Display. De resultaten waren verrassend positief, zeker voor een campagne met zo’n korte advertisingperiode, en gaven ons een duidelijk inzicht in de doelgroep en hoe we hen in een volgende golf nog beter kunnen bereiken.

Interesse? Laat het ons weten.

Vul hieronder het formulier in en wij contacteren je voor vrijblijvende informatie.