Creatieve brainstorm.

Creatieve
brainstorm.

Heb je nood aan zuurstof en frisse ideeën voor een nieuw product, een concept of een naam voor je organisatie of dienst? Wij geven op maat creatieve brainstormsessies in je organisatie. Zo verhoog je de interne gedragenheid van je nieuwe ideeën en inzichten. Onze gecertificeerde creativiteitscoach leidt de sessie in goede banen.

Heb je nood aan zuurstof en frisse ideeën voor een nieuw product, een concept of een naam voor je organisatie of dienst? Wij geven op maat creatieve brainstormsessies in je organisatie. Zo verhoog je de interne gedragenheid van je nieuwe ideeën en inzichten. Onze gecertificeerde creativiteitscoach leidt de sessie in goede banen.

“Een brainstormsessie is altijd goed gestructureerd, maar voelt niet zo aan bij de deelnemers. Voor hen primeert de creativiteit tijdens de sessie. Wij houden de sessies altijd goed in handen.
Wat mag je verwachten van een creatieve brainstorm?
  • Bepalen van kernvragen en trends rond jouw merk of product
  • Divergeren: ideeën genereren
  • Convergeren: selectie van ideeën uit de sessie
  • Opmaak van concrete projectfiches
  • Verslag & aanbevelingsnota
Wat mag je verwachten van een creatieve brainstorm?
  • Bepalen van kernvragen en trends rond jouw merk of product
  • Divergeren: ideeën genereren
  • Convergeren: selectie van ideeën uit de sessie
  • Opmaak van concrete projectfiches
  • Verslag & aanbevelingsnota
Naamworkshops.

Tijdens het bepalen van een merkstrategie botsen we vaak op de merkarchitectuur: organisaties of bedrijven zijn snel gegroeid, krijgen nieuwe merken of diensten erbij. Op het moment zelf wordt er niet grondig nagedacht over nieuwe merknamen, maar op termijn is niet meer duidelijk wat de samenhang tussen de merken en producten is, van wie het product of de dienst is etc… Dan nemen we de merkarchitectuur onder de loep. Vaak gaat dat gepaard met het vereenvoudigen van het aantal merken en het zoeken naar nieuwe namen. Zo hebben we voor jeugdorganisatie JES alle producten en diensten herleid tot een logische merkarchitectuur. Daarbij moesten ook nieuwe merknamen gekozen worden. Dat deden we tijdens een naamworkshop waarbij we gedurende 2 uren samen met het team via diverse methodieken komen tot een gedragen nieuwe naam.

Soms zoeken onze klanten die een product willen lanceren ook een geschikte naam voor hun product: we organiseerden zo al naamworkshops voor Greenkit en Energeti. Voor Douano en Comproved bedachten we samen met de klant tijdens een naamworkshop een nieuwe naam in functie van hun rebranding: Nebulosoft werd Douano, D-Pac gaat voortaan als Comproved verder.

Interesse? Laat het ons weten.

Vul hieronder het formulier in en wij contacteren je voor vrijblijvende informatie.