Je merk sterker maken.

Je merk sterker maken.

Je bedrijf, product of dienst bestaat al een tijdje maar je voelt dat het nog niet voldoende sterk in de markt staat. Je hebt nochtans al heel wat communicatieacties gelanceerd om je merk uit te dragen. Maar de resultaten vallen tegen. Vaak liggen er twee problemen aan de basis.

 

Heb je wel voldoende tijd gestoken in een doordachte positionering: wie ben je? Waar sta je voor en waar ga je voor? Kloppen die zaken nog sinds de oprichting? Hen je voldoende zicht op de behoefte van je doelgroep? Hou je je concurrenten in het oog?

 

Een ander pijnpunt heeft te maken met ongeduld. Heb je wel voldoende geinvesteerd in awareness (merkbekendheid) of koos je onmiddellijk voor conversie? En zijn je communicatieacties eigenlijk gericht op de (foute) veronderstelling dat mensen wel weten wie je bent en waar je voor staat?

Je bedrijf, product of dienst bestaat al een tijdje maar je voelt dat het nog niet voldoende sterk in de markt staat. Je hebt nochtans al heel wat communicatieacties gelanceerd om je merk uit te dragen. Maar de resultaten vallen tegen. Vaak liggen er twee problemen aan de basis.

 

Heb je wel voldoende tijd gestoken in een doordachte positionering: wie ben je? Waar sta je voor en waar ga je voor? Kloppen die zaken nog sinds de oprichting? Hen je voldoende zicht op de behoefte van je doelgroep? Hou je je concurrenten in het oog?

 

Een ander pijnpunt heeft te maken met ongeduld. Heb je wel voldoende geinvesteerd in awareness (merkbekendheid) of koos je onmiddellijk voor conversie? En zijn je communicatieacties eigenlijk gericht op de (foute) veronderstelling dat mensen wel weten wie je bent en waar je voor staat?

Wij maken een scan van je huidige reputatie en geven je inzicht in waar het beter kan. Vervolgens begeleiden we je in het finetunen van je positionering en stellen voor jouw een reputatiewijzer op die je een houvast geeft voor je toekomstige marketing-& communicatieacties.

 

Wil je een duidelijke kijk op je merkidentiteit, dan doen we vaak een waardenonderzoek bij medewerkers van een bedrijf. We kunnen deze ook afzetten t.a.v. het imago dat klanten jou aanmeten via een klantenonderzoek.

 

We helpen je bij het maken van een marketing-& communicatieplan, het bouwen van je website, het opzetten van een perslancering, het opzetten van een contentplan en het adverteren op social media en Google. Afhankelijk van wat jij nodig hebt en van wat haalbaar is voor jouw budget.

 

We kunnen ook jouw communicatiemedewerker in huis opleiden en versterken zodat hij of zij op termijn helemaal zelfstandig jouw merk verder kan uitdragen.

Go Solid.

Go Solid is een online dienstverlener die Belgische ondernemers de kans biedt om onbetaalde en onbetwiste B-to-B facturen te innen zonder tussenkomst van de rechtbank. Go Solid is integer, simpel, snel en kosteloos. Alleen straalde de website en andere communicatiekanalen dat niet uit. We verfijnden samen de missie en visie, de targetgroep, zochten naar gewenste associaties en waarden en stemde alle communicatie daarop af. We zetten meer in op merkbekendheid, want die fase was eigenlijk overgeslagen.

 

#strategie&advies #klantenonderzoek #contentplan #campagne

Interesse? Laat het ons weten.

Vul hieronder het formulier in en wij contacteren je voor vrijblijvende informatie.