Marktonderzoek.

Marktonderzoek.

reputations_marktonderzoek

Een goed uitgevoerd marktonderzoek geeft bedrijven en organisaties de noodzakelijke inzichten in de markt: wat zijn de behoeften van je klanten en waarom maken ze bepaalde keuzes. Afhankelijk van de vraag die je beantwoord wil hebben, wordt er gekozen voor een kwalitatief of kwantitatief onderzoek, of een combinatie van beide. Die keuze maken we aan de hand van een grondig intakegesprek.

 

De resultaten geven je de kans om je te onderscheiden van de concurrentie en correct in te kunnen spelen op de behoeften van de klanten.

 

We voeren heel het jaar door kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek uit voor onze klanten:

  • Imago-onderzoek
  • Merkbekendheidsonderzoek
  • Waardenonderzoek
  • Publieksonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Tevredenheidsonderzoek

Een goed uitgevoerd marktonderzoek geeft bedrijven en organisaties de noodzakelijke inzichten in de markt: wat zijn de behoeften van je klanten en waarom maken ze bepaalde keuzes. Afhankelijk van de vraag die je beantwoord wil hebben, wordt er gekozen voor een kwalitatief of kwantitatief onderzoek, of een combinatie van beide. Die keuze maken we aan de hand van een grondig intakegesprek.

De resultaten geven je de kans om je te onderscheiden van de concurrentie en correct in te kunnen spelen op de behoeften van de klanten.

We voeren heel het jaar door kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek uit voor onze klanten:

  • Imago-onderzoek
  • Merkbekendheidsonderzoek
  • Waardenonderzoek
  • Publieksonderzoek
  • Medewerkersonderzoek
  • Tevredenheidsonderzoek
Ervaring en expertise

Alle marktonderzoeken worden geleid door Frederik Picard, die als lector marktonderzoek aan de Artesis Plantijnhogeschool Antwerpen een jarenlange ervaring heeft opgebouwd. Zijn inzicht in het theoretische kader en de praktische do’s en don’ts in een marktonderzoek zorgen ervoor dat elk onderzoek zo efficiënt mogelijk uitgevoerd wordt. Reputations voerde de afgelopen jaren zowel nationale als internationale marktonderzoeken uit (onder andere in Nederland, Frankrijk, Finland, Italië…).

 

Gratis intakegesprek

Klinkt dit als iets voor jou? Aarzel dan niet om ons te contacteren. We maken een afspraak en we geven je vrijblijvend advies over jouw marktonderzoek.

Reputations kmo portefeuille 40% korting

40% korting op onze opleidingen en consultancy.

Reputations is een gecertificeerde dienstverlener en biedt via de kmo-portefeuille de mogelijkheid aan Vlaamse kmo’s om tot 40% van kosten voor ‘advies’ en ‘opleidingen’ te recupereren. Dit houdt in dat zowel strategisch advies, open opleidingen als opleidingen op maat subsidieerbaar zijn.

reputations klanten farmad
Farmad.

Farmad is de nummer 1 IT-partner van Belgische apothekers voor het runnen van een succesvolle hedendaagse apotheek. De IT-oplossingen van Farmad ondersteunen de apotheker in zijndagelijks beheer (Twin), patiënten- en farmaceutische zorg (Zorggids) en bedrijfsoptimalisatie (Curavision). We loodsten Farmad door een vernieuwde strategie. We zetten zowel een klantenonderzoek op als een motivatieonderzoek bij de eigen medewerkers. Zo kunnen we identiteit en imago optimaal afstemmen en de strategie bijsturen.

#klantenonderzoek #reputatiewijzer #merkidentiteit #motivatieonderzoek

Interesse? Laat het ons weten.

Vul hieronder het formulier in en wij contacteren je voor vrijblijvende informatie.