fbpx

Boek
People always talk about Reputations.

‘People always talk about Reputations. Merkreputatie in drie stappen.’ is een praktisch handboek voor elke bedrijfsleider, marketeer, communicatiespecialist of student die op onderbouwde wijze aan de slag wil gaan met de reputatie van merken. Aan de hand van 20 essentiële vragen over merkopbouw wordt een merk gepositioneerd, betekenis gegeven en geprofileerd. De klassieke 4P-marketing vormt daarbij slechts de basis. In het boek ligt de focus op value branding: hoe kan échte betekenis aan een merk gegeven worden die beoogde doelgroepen kunnen overtuigen en duurzaam aan het merk binden?

Boek cover People always talk about Reputations merkreputatie in drie stappen

E-book
Uitvoeren van een marktonderzoek in vijf stappen.

Reputations e-book marktonderzoek in de praktijk

Wil je zelf een marktonderzoek opzetten maar weet je niet hoe je er aan moet beginnen? Download hier ons e-book ‘Uitvoeren van een marktonderzoek in vijf stappen’ en ga zelf aan de slag. Het e-book behandelt volgende vijf stappen:

  • een goed intakegesprek
  • deskresearch
  • invullen en valideren van de onderzoeksbriefing
  • opstellen van een metroplanning en bijhouden van een voortgangsrapport
  • uitvoeren van het marktonderzoek

All about marketing.

Een goed voorbeeld van thought leadership is Oxypoint. Deze Belgische innovator wist op enkele jaren tijd een unieke positie in de medische sector in te nemen....

2Pass Clinic is een Antwerpse privékliniek voor transvrouwen en vroeg Reputations om haar merkstrategie uit te werken. Samen bepaalden we o.a. een reeks focuspunten....