fbpx

Tijdens de werksessie creatieve brainstorms opzetten leer je hoe een goede brainstormsessie is opgebouwd. Daarnaast leren we je hoe zelf met creatief brainstormen aan de slag te gaan. Je krijgt een overzicht van technieken om met een groep aan de slag te gaan. Toegepast op een eigen case leren we je om snel veel nieuwe creatieve ideeën over een bepaald onderwerp of vraagstuk te genereren.

Wat mag je verwachten van deze opleiding?

We bieden je handvaten om zelf een creatieve brainstormsessie op te zetten:

  • Wat is brainstormen en waarom is het belangrijk?
  • Praktische tips
  • Manieren om de geesten van de deelnemers open te zetten
  • Technieken voor de divergerende fase
  • Technieken voor de convergerende fase
  • Technieken voor de concluderende fase

Voor wie is deze opleiding bedoeld?

  • Zowel voor bedrijven, overheden als non-profitorganisaties
  • Voor professionals die zelf binnen de eigen organisatie workshops willen organiseren
  • Voor hogescholen- en universiteitsstudenten

Wie geeft deze opleiding?

Frederik Picard is managing partner van marketing- en communicatiebureau Reputations. Hij is als lector marktonderzoek en content marketing deeltijds verbonden aan de AP Hogeschool in Antwerpen. Frederik staat bekend als uitdagende lesgever die graag theorie aan praktijk koppelt. Aan de hand van sprekende voorbeelden neemt hij mensen mee op sleeptouw in de opleiding.

 

Joke Cortens is managing partner van marketing- en communicatiebureau Reputations. Ze beschikt over een uitgebreid netwerk in de media en kent de perswereld als geen ander. Strategische communicatie zit in haar genen. Door altijd twee stappen verder te denken, slaagt ze er in om boodschappen breed verspreid te krijgen. Doordenken en vooruitzien: daar kan je bij Joke op rekenen.

 

Eva D’Hondt weet ze als geen ander hoe strategieën te bepalen en te vertalen naar concrete acties. Klanten prijzen haar voor haar immer enthousiaste en doortastende aanpak.

 

Sarah Devis bouwt samen met haar klanten aan duurzame merkverhalen en zet zonder problemen een uitgekiende strategie om in de praktijk.

Praktische info.

  • Timing: op aanvraag | 9u tot 13u of 14u tot 17u
  • Locatie: vrij te bepalen | ook mogelijk als webinar!
  • Aantal deelnemers: maximum 40
  • Prijs: 450 euro excl. 21% BTW / ganse groep
  • Kmo-portefeuille: krijg 30% korting en betaal slechts 315 euro (excl. 21% BTW)

 

Heb je een vraag over deze opleiding? Neem dan contact op met Frederik Picard via frederik@reputations.be!

Op basis van deze opleiding kan je zelf met groepen aan de slag om creatieve ideeën over een bepaald onderwerp of vraagstuk te bedenken.
Reputations kmo portefeuille 40% korting

30% korting op onze opleidingen en consultancy.

Reputations is een gecertificeerde dienstverlener en biedt via de kmo-portefeuille de mogelijkheid aan Vlaamse kmo’s om 30% van de kosten voor ‘advies’ en ‘opleidingen’ te recupereren. Dit houdt in dat zowel strategisch advies, open opleidingen als opleidingen op maat subsidieerbaar zijn.

Meer info over deze opleiding?

  • Datumnotatie:MM slash DD slash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.