Tijdens de opleiding ‘doortastende enquêtes opstellen’ vertellen we je de do’s en don’ts en zetten we je op weg om je eigen doortastende enquête op te maken.
Weten wat je klanten van je dienstverlening of producten vinden: via een goede enquête kom je dat gemakkelijk te weten. Maar hoe stel je zo’n vragenlijst best op? Welke vragen werken, welke niet? Hoe zorg je er voor dat mensen met plezier jouw survey invullen en dat je er nadien gemakkelijk een rapport kan van maken?
Tijdens de opleiding ‘doortastende enquêtes opstellen’ vertellen we je de do’s en don’ts en zetten we je op weg om je eigen doortastende enquête op te maken.
Een praktische opleiding over alle aspecten van enquêtes opstellen:
In het eerste deel van de opleiding geven we alle nodige tips & tricks om een goede vragenlijst op te stellen. In het tweede deel gaan we aan de slag met een of meerdere vragenlijsten van de deelnemers zelf en passen we de inzichten uit het eerste deel toe: hoe kunnen we er samen een betere vragenlijst van maken? De theorie wordt meteen in de praktijk omgezet.
Frederik Picard is managing partner van marketing- en communicatiebureau Reputations. Hij is als lector marktonderzoek en content marketing deeltijds verbonden aan de AP Hogeschool in Antwerpen. Frederik staat bekend als uitdagende lesgever die graag theorie aan praktijk koppelt. Aan de hand van sprekende voorbeelden neemt hij mensen mee op sleeptouw in de opleiding.
Heb je een vraag over deze opleiding? Neem dan contact op met Frederik Picard via frederik@reputations.be!
Reputations is een gecertificeerde dienstverlener en biedt via de kmo-portefeuille de mogelijkheid aan Vlaamse kmo’s om 30% van de kosten voor ‘advies’ en ‘opleidingen’ te recupereren. Dit houdt in dat zowel strategisch advies, open opleidingen als opleidingen op maat subsidieerbaar zijn.