Opleiding doortastende enquêtes.

Opleiding
doortastende
enquêtes.

marktonderzoek contactlenzen

Weten wat je klanten van je dienstverlening of producten vinden: via een goede enquête kom je dat gemakkelijk te weten. Maar hoe stel je zo’n vragenlijst best op? Welke vragen werken, welke niet? Hoe zorg je er voor dat mensen met plezier jouw survey invullen en dat je er nadien gemakkelijk een rapport kan van maken? Tijdens de opleiding enquêtes opstellen vertellen we je de do’s en don’ts en zetten we je op weg om je eigen doortastende enquête op te maken.

Weten wat je klanten van je dienstverlening of producten vinden: via een goede enquête kom je dat gemakkelijk te weten. Maar hoe stel je zo’n vragenlijst best op? Welke vragen werken, welke niet? Hoe zorg je er voor dat mensen met plezier jouw survey invullen en dat je er nadien gemakkelijk een rapport kan van maken? Tijdens de opleiding enquêtes opstellen vertellen we je de do’s en don’ts en zetten we je op weg om je eigen doortastende enquête op te maken.

marktonderzoek contactlenzen
Wat mag je verwachten van deze opleiding?

Een praktische opleiding over alle aspecten van enquêtes opstellen, analyseren en rapporteren:

 

  • Bepalen van de hoofddoelstelling van een bevraging
  • Opbouw en structuur van een vragenlijst
  • Keuze van de juiste vragentypes
  • Maken van correcte categorieën
  • Routing in enquêtes
  • Keuze van de juiste survey tool
  • Analyse van data
  • Opmaken van een goed rapport
Voor wie is deze opleiding bedoeld?
  • Iedereen die in een bedrijf of organisatie bezig is met marketing en communicatie
  • Zowel voor bedrijven, overheden als non-profitorganisaties
  • Voor professionals die zelf klanten willen bevragen
Wie geeft deze opleiding?

Frederik Picard is managing partner van marketing- en communicatiebureau Reputations. Hij is als lector marktonderzoek en digital marketing deeltijds verbonden aan de Artesis Plantijn Hogeschool in Antwerpen. Frederik staat bekend als uitdagende lesgever die graag theorie aan praktijk koppelt. Aan de hand van sprekende voorbeelden neemt hij mensen mee op sleeptouw in de opleiding.

Wie geeft deze opleiding?

Frederik Picard is managing partner van marketing- en communicatiebureau Reputations. Hij is als lector marktonderzoek en digital marketing deeltijds verbonden aan de Artesis Plantijn Hogeschool in Antwerpen. Frederik staat bekend als uitdagende lesgever die graag theorie aan praktijk koppelt. Aan de hand van sprekende voorbeelden neemt hij mensen mee op sleeptouw in de opleiding.

Praktische info.

Timing: op aanvraag | 9u tot 13u

Locatie: House of Reputations, Kerkstraat 19 | 2060 Antwerpen

Aantal deelnemers: maximum 7

Prijs van de sessie.

Prijs: 245 euro excl. 21% BTW / p.p.

Kmo-portefeuille: krijg tot 40% korting en betaal slechts 147 euro (excl. 21% BTW)

De prijs bevat: de halve opleidingsdag, inclusief dranken en versnaperingen

Na deze opleiding kan je zelf aan de slag om je enquête op te maken.
Heb je een vraag over deze opleiding? Neem contact op met Frederik Picard via frederik@reputations.be!
Reputations kmo portefeuille 40% korting

40% korting op onze opleidingen en consultancy.

Reputations is een gecertificeerde dienstverlener en biedt via de kmo-portefeuille de mogelijkheid aan Vlaamse kmo’s om tot 40% van kosten voor ‘advies’ en ‘opleidingen’ te recupereren. Dit houdt in dat zowel strategisch advies, open opleidingen als opleidingen op maat subsidieerbaar zijn.

Schrijf je in voor de opleiding.