fbpx

Dan nemen we de merkarchitectuur onder de loep. Vaak gaat dat gepaard met het vereenvoudigen van het aantal merken en het zoeken naar nieuwe namen. Zo hebben we voor jeugdorganisatie JES alle producten en diensten herleid tot een logische merkarchitectuur. Daarbij moesten ook nieuwe merknamen gekozen worden. Dat deden we tijdens een naamworkshop waarbij we gedurende 2 uren samen met het team via diverse methodieken komen tot een gedragen nieuwe naam.

Soms zoeken onze klanten die een product willen lanceren ook een geschikte naam voor hun product: we organiseerden zo al naamworkshops voor GreenKit en Energeti. Voor Douano en Comproved bedachten we samen met de klant tijdens een naamworkshop een nieuwe naam in functie van hun rebranding: Nebulosoft werd Douano, D-Pac gaat voortaan als Comproved verder.

Interesse? Laat het ons weten.

Vul hieronder het formulier in en wij contacteren je voor vrijblijvende informatie.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.