In de opleiding ‘marktonderzoeksrapport opstellen’ vertellen we je hoe een goed marktonderzoeksrapport in elkaar zit en helpen we je om je eigen rapport op te maken.
Veel bedrijven en organisaties zitten op een berg data: informatie verzameld via online tools, bevragingen, klantenkaarten... Dé uitdaging zit 'm in het helder analyseren, interpreteren en rapporteren van die informatie. Maar hoe doe je dat? Hoe krijg je al je inzichten op een logische manier in een marktonderzoeksrapport verteld? En hoe zorg je er voor dat degene die je rapport moet lezen het ook daadwerkelijk doet?
In de opleiding ‘marktonderzoeksrapport opstellen’ vertellen we je hoe een goed marktonderzoeksrapport in elkaar zit en helpen we je om je eigen rapport op te maken.
Een praktische opleiding over alle aspecten van marktonderzoeksrapporten opstellen:
In het eerste deel van de opleiding illustreren we alle elementen van een goed onderzoeksrapport met concrete voorbeelden. In het tweede deel gaan we aan de slag met een rapport van de deelnemers zelf en passen we de inzichten uit het eerste deel toe: hoe kunnen we er samen een beter rapport van maken? De theorie wordt meteen in de praktijk omgezet.
Frederik Picard is managing partner van marketing- en communicatiebureau Reputations. Hij is als marketingdocent deeltijds verbonden aan de AP Hogeschool en Universiteit Antwerpen. Frederik staat bekend als uitdagende lesgever die graag theorie aan praktijk koppelt. Aan de hand van sprekende voorbeelden neemt hij mensen mee op sleeptouw in het gastcollege.
Heb je een vraag over deze opleiding? Neem dan contact op met Frederik Picard via frederik@reputations.be!
Reputations is een gecertificeerde dienstverlener en biedt via de kmo-portefeuille de mogelijkheid aan Vlaamse kmo’s om 30% van de kosten voor ‘advies’ en ‘opleidingen’ te recupereren. Dit houdt in dat zowel strategisch advies, open opleidingen als opleidingen op maat subsidieerbaar zijn.