fbpx

Maar hoe zorg je er voor dat zo’n merk de juiste associaties bij hen oproept? Hoe zit een merk in elkaar, hoe kunnen we dat op een systematische manier opbouwen en vervolgens uitdragen? De werksessie ‘Hoe jouw merkreputatie in kaart brengen?’ loodst je door de noodzakelijke stappen om een sterk merk te kunnen bouwen.

Wat mag je verwachten van deze werksessie?

Tijdens de werksessie wordt een overzicht gegeven van de verschillende kenmerken van een merk en hoe een merkreputatie kan ontwikkeld worden. Er wordt ingegaan op:

 

  • Wat is een merk?
  • Waarom hebben we het nodig?
  • Wat met merkdifferentiatie?
  • Welke verschillende merkeigenschappen zijn er?

 

Daarna worden aan de hand van enkele praktische oefeningen de verschillende eigenschappen van jouw merk in kaart gebracht. Het doel van de werksessie is dat de deelnemers een inspirerend, geloofwaardig én relevant verhaal kunnen vertellen, waarbij gebruik wordt gemaakt van ons driestapsmodel (PMP-model):

 

  • Uitwerking van de Positionering van je merk
  • Bepaling van je Merkbetekenis
  • Uitwerking van de Profilering van je merk

Voor wie is deze werksessie bedoeld?

Deze werksessie is bedoeld voor iedereen die binnen een organisatie betrokken is bij het positioneren en profileren van het merk. De werksessie inspireert de deelnemers om op een andere manier naar je merk te kijken en op zoek te gaan naar een uniek merkprofiel. De werksessie is uitermate geschikt voor teamdagen.

Wie geeft deze werksessie?

Frederik Picard is managing partner van marketing- en communicatiebureau Reputations. Hij is als lector marktonderzoek en content marketing deeltijds verbonden aan de AP Hogeschool in Antwerpen. Frederik staat bekend als uitdagende lesgever die graag theorie aan praktijk koppelt. Aan de hand van sprekende voorbeelden neemt hij mensen mee op sleeptouw in de werksessie.

Praktische info.

  • Timing: op aanvraag | 9u tot 12u of 14u tot 17u
  • Locatie: vrij te bepalen | ook mogelijk als webinar!
  • Aantal deelnemers: maximum 20
  • Prijs: 650 euro excl. 21% BTW / ganse groep
  • Kmo-portefeuille: krijg 30% korting en betaal slechts 455 euro (excl. 21% BTW)

 

Heb je een vraag over deze werksessie? Neem dan contact op met Frederik Picard via frederik@reputations.be!

Na de werksessie heb je een beeld van welke stappen nodig zijn om je merk effectiever in de markt te zetten en dus betaalbaarder te maken. Je ontvangt boeiende input en inzichten en een hoop inspiratie waarmee je aan de slag kan. Je kan vervolgens ons boek ‘People always talk about reputations gebruiken als leidraad voor de uitwerking. Tot slot ontvang je een attest van je deelname.
Reputations kmo portefeuille 40% korting

30% korting op onze opleidingen en consultancy.

Reputations is een gecertificeerde dienstverlener en biedt via de kmo-portefeuille de mogelijkheid aan Vlaamse kmo’s om 30% van de kosten voor ‘advies’ en ‘opleidingen’ te recupereren. Dit houdt in dat zowel strategisch advies, open opleidingen als opleidingen op maat subsidieerbaar zijn.

Meer info over deze werksessie?

  • MM slash DD slash JJJJ
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.