fbpx

In deze workshop gaan we samen op zoek naar jouw beoogde doelgroepen. Een buyer persona is een gedetailleerd profiel van een voorbeeldafnemer van een merk op basis van zijn gedrag en de doelen die hij wil bereiken. Op basis van de promotionele doelgroepen die we samen bepalen, creëren we profielen van vlees en bloed die een beter inzicht geven in:

 

  • wie je afnemers zijn
  • wat zij proberen te bereiken
  • wat ten grondslag ligt aan hun gedrag
  • hoe zij denken
  • hoe het aankooptraject er uit ziet
  • waarom zij bepaalde beslissingen nemen

Bovendien weet niet iedereen hetzelfde over jou: de ene is al overtuigd, de andere kent jou totaal nog niet. Daarom is het belangrijk om de weg die je beoogde doelgroepen afleggen – van prospect naar lead tot klant en uiteindelijk ambassadeur – in kaart te brengen. In deze zogenaamde customer journey zoeken we naar de juiste basiscommunicatieboodschap per fase. Welke boodschap breng je als je werkt aan je naambekendheid? Wat zeg je over jouw merk als je wil inzetten op conversie? We zoeken vervolgens uit wat je beoogde doelgroep wil bereiken en gaan dan touchpoints in kaart brengen voor elke buyer perona in elke fase van zijn customer journey.

 

Op die manier krijgen we een mooi overzicht van welke boodschappen we aan wie op welk moment moeten uitsturen en welke communicatieacties we moeten ondernemen om effect te hebben.

Praktische info.

Deze workshop bestaat uit vier werksessies die telkens een halve dag in beslag nemen en wordt telkens op maat van de klant opgesteld.

Interesse?

Vul hieronder het formulier in en wij contacteren je voor vrijblijvende informatie.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.