fbpx

Een krachtige elevator pitch is erg handig bij het netwerken of om bijvoorbeeld sponsors of investeerders te overtuigen. Want hoe je jezelf, jouw organisatie, je product, service of project presenteert, is erg bepalend voor je succes. In deze interactieve workshop van 2 uur leren we studenten aan de hand van heel wat voorbeelden de do’s en don’ts en laten we hen ze ook meteen toepassen.

Alle deelnemers ontvangen een smaakpakket met drie dranken. Aan de hand van deze dranken leren de studenten een merkverhaal helder en op een overtuigende manier te brengen. Na de workshop weten ze hoe ze een boodschap pakkend en inspirerend kunnen overbrengen.

Wat mag je verwachten van deze workshop?

  • Wat is een pitch?
  • Ingrediënten voor een goede pitch met concrete voorbeelden
  • Tasting met drie dranken in individuele smaakpakketten
  • Zelf je pitch opbouwen

Voor wie is deze workshop bedoeld?

  • Voor studenten hoger onderwijs
  • Geen grondige voorkennis vereist

Wie geeft deze workshop?

Frederik Picard is managing partner van marketing- en communicatiebureau Reputations. Hij is als marketinglector deeltijds verbonden aan de AP Hogeschool in Antwerpen en UCLL in Leuven. Frederik staat bekend als uitdagende lesgever die graag theorie aan praktijk koppelt. Aan de hand van sprekende voorbeelden neemt hij mensen mee op sleeptouw in de werksessie.

Praktische info.

  • Timing: op aanvraag
  • Locatie: vrij te bepalen | ook mogelijk als webinar!
  • Aantal deelnemers: onbeperkt
  • Prijs: in overleg te bepalen

Op basis van deze workshop weten studenten wat een pitch is en hoe ze een perfecte pitch met de juiste ingrediënten moeten opbouwen. Ze kunnen een merkverhaal helder en op een overtuigende manier brengen.

Meer info over deze workshop?

  • MM slash DD slash YYYY
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.