fbpx

Onze werkwijze: op maat, eerlijk en doordacht.

We gaan grondig te werk: we luisteren écht, vragen door en doen dat in alle openheid. Vertrouwen is daarbij essentieel. We bieden klanten een houvast en begeleiden ze daar waar we een meerwaarde kunnen betekenen om hun merkreputatie te versterken. We werken op maat, duiken mee in in de sector om elke klant en organisatie te begrijpen.

 

We timen onze uren en werken met een transparant uurtarief. Door de jaren heen ontwikkelden en perfectioneerden we een eigen model in de vorm van een zogeheten ‘Reputatiewijzer’. Daarin vatten we op één A4 de strategie en profilering van ieder merk samen. Voor ons is dat de basis om sterke campagnes en kanalen te maken. Waar nodig werken we samen met onze zorgvuldig uitgekozen partners om een actie, kanaal of campagne in al haar facetten op een topniveau te kunnen opleveren.

Ons team.

Joke Cortens op kantoor
Joke Cortens.

Met de juiste vragen zorgt Joke voor een ijzersterk en wervend verhaal.

Sarah Devis op kantoor
Sarah Devis.

Vindt plezier in stap voor stap sterke merken uitbouwen.

Reputations team Eva D'Hondt
Eva D’Hondt.

Eva’s dada? Strategieën vertalen naar creatieve acties.

Kristy Jacobs op kantoor
Kristy Jacobs.

Zet straffe strategieën om naar een visueel en webproof verhaal.

Frederik Picard op kantoor
Frederik Picard.

Marketingstrateeg die houdt van merken uitdenken.

Onze partners en netwerk.

Marketing en communicatie omvat verschillende domeinen en een voortdurende bijscholing: een digitale marketingstrateeg heeft heel andere skills nodig dan bijvoorbeeld een webdesigner of videomaker. Wij kiezen er voor om – afhankelijk van de noden van een klant – te zoeken naar de meest geschikte expert in een marketing- of communicatiedomein als we die niet zelf in huis hebben. Dat doen we altijd in samenspraak met de klant. Wij blijven wel alles coördineren en waken over een goede implementatie van je merkstrategie.

 

Voor een aantal zaken werken we steevast met een vaste partner.

Content marketing

Content marketing

Voor content marketing werken we samen met Chris Van Gils van Content Moon. Chris is dé specialist op dat vlak. Door haar jarenlange ervaring als strategisch directeur en content marketingdirecteur bij Sanoma, weet zij als geen ander hoe je een creatieve en effectieve content marketingstategie uitwerkt.

Ons leren kennen?

Vul hieronder het formulier in en wij contacteren je voor vrijblijvende informatie.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.