fbpx
Frederik Picard op kantoor

Wie is Frederik Picard?

Als marketing- en communicatiemanager en woordvoerder van verschillende bedrijven en organisaties bouwde Frederik de afgelopen decennia een sterke reputatie op. Hij is gespecialiseerd in marktonderzoek, merkstrategie en content marketing. Frederik herpositioneerde verschillende instellingen en werkte voor hen een nieuwe marketing- en communicatiestrategie uit. Als echte people manager krijgt hij medewerkers mee in nieuwe verhalen en maakt van hen ambassadeurs van de nieuwe richting die een bedrijf of organisatie wil uitgaan.

 

Frederik is naast managing partner van Reputations deeltijds verbonden als lector marktonderzoek en digital marketing aan de AP Hogeschool in Antwerpen. Hij is een van de drijvende krachten achter het postgraduaat Content Marketing op de hogeschool. Daarnaast is hij auteur van het boek ‘People always talk about reputations’, uitgegeven bij LannooCampus. Zijn ervaring zorgt ervoor dat Reputations kan stoelen op een stevige basis.

“Een uitdagende marketingstrateeg”. Zo wordt Frederik Picard vaak omschreven.