fbpx
Frederik Picard portret vierkant

Wie is Frederik Picard?

Als marketing- en communicatiemanager en woordvoerder van verschillende bedrijven en organisaties bouwde Frederik de afgelopen decennia een sterke reputatie op. Hij is gespecialiseerd in marktonderzoek, merkstrategie en content marketing. Frederik herpositioneerde verschillende instellingen en werkte voor hen een nieuwe marketing- en communicatiestrategie uit. Als echte people manager krijgt hij medewerkers mee in nieuwe verhalen en maakt van hen ambassadeurs van de nieuwe richting die een bedrijf of organisatie wil uitgaan.

 

Frederik is naast managing partner van Reputations deeltijds verbonden als marketinglector aan de AP Hogeschool in Antwerpen, Thomas More in Mechelen en UCLL in Leuven. Hij is een van de drijvende krachten achter het Postgraduaat Content Marketing. Daarnaast is hij auteur van de boeken ‘People always talk about reputations’ (LannooCampus) en ‘Dit is marktonderzoek‘ (VAN IN). Zijn ervaring zorgt ervoor dat Reputations kan stoelen op een stevige academische basis.

“Een uitdagende marketingstrateeg”. Zo wordt Frederik Picard vaak omschreven.